بیانیه فرماندار خاتم به مناسبت روز قدس


«خودتان را براي راهپيمايي روز قدس آماده کنيد، آن هم صحنه عظيمي است براي اينکه همه بدانند که ملت ايران در صحنه است، بيدار است، پابرجاست و از هيچ قدرتي و از هيچ قلدري در سطح عالم، باک ندارد»

مقام معظم رهبري

حماسه‌ي روز قدس يادآور فرياد رعدآساي امام راحل «ره» است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهيونيست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ويژه درکشورهاي اسلامي طنين افکن شد و مسير مبارزه‌ بي‌امان مردم فلسطين را شتابنده و توفنده ساخت.

روز قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فرياد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر عليه رژيم غاصب صهيونيست است.روز تبلور عينی حمايت ملت های آزاده و مستقل جهان از قيام ملت مظلوم و قهرمان فلسطين است. روز قدس روز خروش ملت های اسلامی بر عليه هر گونه تجاوز و اشغالگری است كه بنيان پوشالی رژيم اشغالگر قدس را می لرزاند و حقارت و زبونی اين رژيم سفاك و غده سرطانی را در مقابل كوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمايان می كند.

روز قدس، روز رژه سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده‌ مستکبرين جهان، روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام در مقابل نمادهاي کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حامي آن شيطان بزرگ آمريکاي جنايتکار است که درتوحش و درنده خويي روي هيتلرها و چنگيزها را سفيد کرده اند.

قدس محور هويت و اتحاد همان امتي است كه مستضعفان زمين را وارثان واقعي مي‌داند و براي زورمداري و بي‌عدالتي عمري كوتاه قائل و ايمان دارد كه نصرت و پيروزي از آن صالحان و هدايت يافتگان خواهد بود.

بی ترديد حضورپرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه دار،پارسا، انقلابی و ولايت مدار شهرستان خاتم در راهپيمايی عظيم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم ديده فلسطين و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه های اخير و تحقق آرمان آزادی و رهايی كامل قدس شريف از چنگال اشغالگران صهيونيست خواهد بود .

سید ناصر امامی میبدی
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا